2012. július 3., kedd

Júniusi új polclakók

Júniusban a könyvheti beszerzéseim mellett, 12 új könyvre tettem szert.

A KMK 50%-os akciója nem hagyott nyugodni és a névnapi ajándékpénzemet rájuk költöttem. Kilenc régóta vágyott regényt szereztem be így a kiadótól, köztük sok olyan sorozat folytatását, melyeket már elkezdtem, csak fokozatosan egyre jobban lemaradtam velük.
Naprakésszé tettem az Evermore és Evernight sorozatot. Továbbá Kelley Armstrong Sötét Erő Trilógiájának 2. kötetét, Becca Fitzpatricktól a Crescendo-t, B.M. Grapes: Jóslatok hálójában című könyvét, Kate Mortontól Az elfeledett kertet és Kerstin Gier Időtlen szerelem trilógiájának első két részét hozta a futár.

A nagy figyelemnek örvendő sötét hangulatú YA fantasy, a Vérbe öltözött Anna is a polcomra került, valamint az Ulpius-ház 1+1 akciójából Fábián Janka: Virágszál és Bíró Szabolcs: Non nobis, Domine sorozatának első kötete.


A július könyvszűkében fog telni a terveim szerint, az előző két hónap dömpingjei után. De olvasnivalóban nem lesz hiány az biztos, annyi új szerzemény érkezett májusban és júniusban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése