2012. augusztus 4., szombat

Júliusi új polclakók

Ismét eltelt egy hónap és fogadalmammal ellentétben nem sikerült egy-két új könyvre visszaszorítanom a havi újoncaim számát. Hiába ez a sok fránya akció...

Az Ulpius-ház böngésző részlegében a hónapban 1+1 akció volt, így végre magaménak tudhatom a Szingli fejvadász első 3 kötetét. Annyit hallottam már a sorozatról, hogy el kell olvasnom. Ugyanebben az akcióban szereztem még be Peter Mayle: Provence-i borbalhé kötetét (tőle is már jó ideje tervezek olvasni egy könyvet) és a Vízköpőt (a megjelenése óta vágyott könyv), továbbá A felolvasót, amit a film óta szeretnék könyv alakban is olvasni. Szintén Ulpius-os böngészőben leltem a Szent bolondokra, így már nem sok hiányzik a teljes Joana Harris sorozatomhoz. 
A Pretty Little Liars keddi akcióban szinte féláron került hozzám. Friss megjelenésről van szó, így csodálkoztam ezen a nagy kedvezményen. Így be is telt a törzskártyám, nagy örömömre, hiszen hétfőn jelent meg Fábián Janka: A német lány című regénye, ami ropogósan érkezve a nyomdából, ajándékként lehetett az enyém.
Áruházi bevásárlás során csaptam le nyolcszázért a Gossip Girl 8-ra és az Angyalcsillagra. Utóbbi a sok negatív kritika miatt egyfajta MM könyv is lehet, de mindenképp látnom kell nekem is és még jól is elsülhet.
A Fallen sorozat folytatása Torment - Kín címmel jelent meg a Könyvmolyképzőnél az idei Könyvhétre. Az első rész hangulata fogott meg, remélem itt sem fogok majd csalódni.
A Nightshade sorozat második része az Egmont-Hungarytól recenziós példány. Arra vár, hogy befejezzem ezt a bejegyzést és elkezdjem olvasni.

Ebben a hónapban az Ulpius-ház könyvei elsöprő mennyiségben vezetnek. A következő hónapban remélem már nem csábítanak ismét el valami hasonló akcióval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése