2012. szeptember 30., vasárnap

Szeptemberi új polclakók

Szeptemberben ismét sok-sok új szerzeménnyel bővült a könyvtáram.
A Lélektolvajok már a megjelenése óta nagyon érdekel, most végre magaménak tudhatok belőle egy példányt egy Alexandra maratonnak köszönhetően. 
Az Altatódal és A szürke ötven árnyalata Csengának köszönhetően lett az enyém. Az Altatódal az idei Könyvhét egyik könyvmolyképzős újdonsága. A szürke ötven árnyalata folyik mostanság a csapból is. Hazafelé a metrón, egy könyvesbolt előtt elhaladva, vagy akármelyik könyves webáruház kezdőoldalán állandóan szembetalálkoztam vele. Gondoltam megnézem, mi lehet ez a nagy felhajtás körülötte, de belelapozva elbizonytalanodtam, hogy tényleg érdekel-e ez engem, így még nem biztos fog róla bejegyzés születni. 
A Boszorkányoskönyv, a Crossed és a Ha maradnék recenziós példány. Mindegyikük régóta vágyott darab. A Crossed bízom benne méltó folytatása lesz a Matched-nak, ami nagy kedvencem. A Boszorkányoskönyv egyedi, misztikus könyvnek ígérkezik. A Ha maradnék folytatása nemrégiben jelent meg, így a két részt egymás után tervezem majd olvasni.
A Rukkolának köszönhetően tettem szert további négy kincsre. Nicholas Sparkstól már nagyon szerettem volna olvasni valamit. Az első szerencsés Az őrangyal lett. Doris Lessing Aranyjegyzetfüzetét már sokszor forgattam a könyvesboltokban, de az ára miatt mindig ott maradt. Rosamunde Pilcher Nyáridő című könyvének korábbi kiadását sikerült még happolnom, illetve Mikszáth egyik klasszikus kisregényét A sipsiricát.
 

Októberben rengeteg könyvmegjelenésre számíthatunk, így választékban továbbra sem lesz hiány. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése