2012. október 7., vasárnap

Borzongás svéd kiadásban - Jön A kör trilógia első része a Geopen Kiadónál!

A kör beharangozója azonnal felkeltette az érdeklődésemet, nagyon jól sikerült előzetes készült a könyvhöz. A Geopen Kiadónál korábban megjelent Vérbe öltözött Anna után, hasonló sötét hangulatú olvasmányra számítottam. A 140 oldalas rész, amit a Kiadó jóvoltából olvashattam, beigazolta várakozásomat és egy igencsak borongós hangulatú regénybe csöppentem.
A svédek által teremtett hangulat utánozhatatlan, azonnal magába is szippantott a történet. A történet több, külön szálon fut, ami előre sejtetni engedi, hogy majd valamiképpen összefutnak. A kezdő fejezetekben a svéd kisvárosban, Engelforsban élő hat fiatal életébe nyerhetünk betekintést. Mindegyikük tökéletesen felépített karakter, lelki világuk aprólékosan kidolgozott. Eleve egyikük élete sem problémamentes, és ezt csak tovább bonyolítják azok a furcsaságok, amik elkezdenek velük történni. Linneát és Minoo-t furcsa álmok gyötrik, amik után füstszagú hajjal ébrednek. Vanessa olykor láthatatlanná válik, Rebecka a gondolataival mozgat tárgyakat, Anna-Karin pedig az akaratával rá tud bírni másokat, hogy mit tegyenek. Közben pedig az iskolában történt borzalmas tragédia, az egyik diák öngyilkossága borzolja az idegeket.
Biztos voltam benne, hogy mindegy hogy hol marad majd félbe az előzetes részlet, engem majd furdalni fog a kíváncsiság, hogy olvashassam a folytatást. Így is lett, a kezdeti érdeklődésem még tovább fokozódott és tűkön ülve várom az október 25-ei megjelenést.

A könyvhöz készült, ütős, magyar előzetes:

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése