2012. december 4., kedd

Novemberi új polclakók

Novemberben nagyon sok várva várt újdonság jelent meg, így ismét sok újdonságra tettem szert. Friss megjelenések és régóta vágyott könyvek egyaránt kerültek a havi kosaramba.
A Könyvmolyképző által felfedezett új írók között szerepel Kemese Fanni, akit az idei könyvfesztiváli molytalálkozón ismertem meg. A napszemű Pippa Kenn című könyvére nagyon kíváncsi vagyok.
Az Ad Astránál jó ideje beharangozott Leviatán november végére végre megjelent. Igazi steampunk csemegének ígérkezik.
A Cartaphilus új sorozatábanl a Carta Young-ból Az útvesztő nyár végén jelent meg. Most az újonnan boltokba kerülő, A Cimmeria titka című könyvvel szereztem be.
Az Agave Könyvek közül a hónapban négy kötetre is szert tettem. A Vámpírakadémia sorozat spin-off sorozatának a Vérvonalaknak az első részére, a Morganville-i vámpírok második részére (Élőhalottak bálja), a Georgina Kincaid sorozat ugyancsak második részére (A szukkubusz éjszakája). A Kiadó új fantasy sorozatnak rukkolt elő a Halhatatlannal, ami egy csapásra felkeltette a figyelmemet.
Nevada Barr-t a 13 1/2 című könyvével ismertem meg. Ősz elején az Anna Pigeon sorozatának bevezető könyve, az Ördögkatlan jelent meg a Cor Leonisnál.
A Nászajándék Salzburgból Rupáner-Gallé Margó Lányok a kastélyból sorozatának következő része. Hamarosan a harmadik rész is kapható lesz.
Molyon sikerült cserélnem a Szederbort, ami még hiányzott a Joanne Harris köteteimből.

Decemberben folytatódnak az új megjelenések, így ismét sok-sok újdonság közül lehet majd válogatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése