2013. március 3., vasárnap

Februári új polclakók

Februárban öt új könyv landolt a polcomon.
  • Katarina Mazetti A pasi a szomszéd sír mellől című könyve régóta áhított darab. Már el is olvastam (bejegyzés róla itt.) Svéd írónő tollából származó romantikus regény. Nekem nagy élmény volt!
  • Guillaume Musso az egyik kedvenc íróm. Nemrégiben jelent meg az Ulpiusnál egy újabb könyve, a Mi lesz velem nélküled. A korábbi három könyvét imádtam. Remélem most is újabb remeket olvashatok Tőle.
  • Janet Evanovich Szingli fejvadász sorozatát szerintem senkinek sem kell bemutatnom. Az könyvsorozat első részéből tavaly film is készült. Ezúttal a negyedik regényét sikerült egy Ulpius akcióból megszereznem.
  • Katie Fforde gyűjteményem a Recept a szerelemhez című könyvével gyarapodott. A következő Fforde könyvre sem kell sokat várnunk, már előjegyezhető a Flora választása.
  • Jenna Black Bűbájösvény sorozatának eddig az első részét olvastam. A Káprázatért annyira nem voltam oda, de adok még egy esélyt a sorozatnak. A Varázsütés a Kelly Kiadó 800 Ft-os akciójából lett az enyém. meglátjuk mit tartogat, sikerül-e fellendülnie a sorozatnak...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése