2013. május 1., szerda

Áprilisi új polclakók


Áprilisban már beszámoltam a Könyvfesztiválkor szerzett könyvekről, de az általános havi poszt nem maradhat el, mivel néhány könyv ezen eseményen kívül érkezett.

A Nightshade trilógia befejező kötetét, A döntést már régóta terveztem. Igyekszem túllendülni azon, ami az utóbbi időben egyre jobban eluralkodott rajtam. Mégpedig az, hogy ahelyett, hogy az elkezdett sorozataimat, amik akár legyenek a kedvenceim, mégsem fejezem be őket, hanem inkább újakba kezdek. Az időhúzás mindig azért van, mert nem akarom, hogy egy kedvenc sorozatom korszaka lezáruljon, közben meg mozgatja a fantáziámat, hogy milyen befejezést kapott a történet. Ebben a kettősségben eddig az előbbi győzött, de most ezen változtatva nekikezdek a favorit sorozataim befejezéseinek elolvasásához.
A Szívritmuszavar szülinapi ajándék volt, csak nem meglepetés (mert én választottam), de ez cseppet sem vont le abból, hogy mennyire örültem neki. A hab a tortán pedig a Könyvfesztivál alkalmával tartott Zakály Viktória dedikálás volt, ahol dedikáltathattam is a friss olvasmányomat (mivel, addigra már el is olvastam).
A Kvantumtolvaj szerintem mondanom sem kell, hogy miért ugrott egy nagyot a kívánságlistámon. Igen, közrejátszott ebben a Hannu Rajaniemi Könyvfesztiválra való látogatása. Nem sok szerencsém volt még eddig ennyire tudományos sci-fihez, mindenesetre szoknom kell még ezt a stílust. Még nem értem a könyv végére, de a kezdeti nehézségeim már csökkenni kezdtek. Kíváncsian várom mekkora változás lesz még e téren a könyv végéig.
A Lovesong a megjelenése óta mozgatja az érdeklődésemet. Most Molyboltos akcióból sikerült hozzájutnom.
A Drága Tess! csak azután kezdett el érdekelni, hogy jobban utánanéztem. Meglátjuk mi lesz róla a véleményem olvasás után.
A Night Road a Könyvmolyképző régebbi kiadásai közé tartozik. Ezzel is úgy voltam, hogy először nem igazán mozgatott, majd később mégiscsak érdekelni kezdett. Itt is kíváncsi vagyok arra, hogy jól döntöttem-e. Az olyan könyveknél, amik azonnal nem ragadták meg a figyelmemet, mindig kételkedve kezdek nekik, bár mindkét értelemben ért már csalódás velük kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése