2013. június 8., szombat

Könyvheti élmények - 2013

A Könyvfesztivál után nem sokkal kiderült, hogy mikor is kerül megrendezésre az idei Könyvhét. Innentől kezdve izgalommal vártam. Sorra kerültek napfényre a friss megjelenések, körvonalazódott a kívánságlistám, de teljesen konkrét listával nem készültem.

Kezdetben a péntek délutánt szemeltem ki a kilátogatásra, de végül szombat lett belőle. Dedikálásokat most kivételesen nem terveztem felkeresni, így a standok közötti szemlélődésnek lehetett minden időt szentelni.

A Fumax Kiadó sajnos nem jutott ki a Könyvhétre, de a könyveiket szerencsére meg lehetett vásárolni. A Fertőzötteket először nem láttam a standon, de szerencsére előkerült, így ez lett az első szerzeményem.
Az Ad Astrától Jessie Lamb testamentumát szereztem. Gyönyörű könyvjelzők készültek a Kiadónál ismét. Minden új könyvükhöz készültek szépségek. 
A Könymolyképzőnél az Obszidián egyértelmű volt, hogy velem jön. Előzetesen még a Dublin Street-et gondoltam megvenni, de ahogy egyre többet megtudtam a könyvről, elbizonytalanodtam és helyette a Prodigy - Született tehetséget választottam. A Legenda nagy tetszést aratott nálam, így bízom a hasonló folytatásban. A Kiadónál a Végzet ereklyéi sorozat ötödik része, az Elveszett lelkek városa jelent meg a mostani Könyvhétre, de le vagyok maradva a sorozattal, így felzárkóztatást terveztem, a Bukott angyalok városát vettem meg.
A Scolar Kiadónál a Five - Új generáció című könyvet szemeltem ki. Hozzá sok kis kártyát kaptam, amin a szereplőket illusztrálták. 
Böngészős, akciós ládában leltem az Átkozott boszorkákat. A filmet hajdanán nagyon szerettem, remélem a könyv is tetszeni fog.
A könyveken kívül sok szép könyvjelzőre tettem szert ismét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése