2013. július 20., szombat

2 éves szülinap

Júliusban ünnepelte a blogom a második születésnapját, a hónap elején egészen pontosan harmadikán. Azóta tervezem, hogy készítek egy ünnepi bejegyzést ezen alkalomból csak még nem körvonalazódott teljesen bennem minden, amit szerettem volna megemlíteni.

Egészen pontosan 200 bejegyzés született a két év alatt. Kezdetben sokszor írtam egy hamarosan megjelenő könyvről, ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet, majd ezek fokozatosan kezdtek elmaradni, ezt bánom, úgyhogy mindenképpen szeretném majd újból folytatni.

Idén tavasz elején két új rovattal próbálkoztam, a heti hírekkel és a klasszikus keddel. A kezdő bejegyzések után sajnos megfeneklett, mivel a hírek bejegyzés rengeteg utánanézéssel járt és a tervezett klasszikus olvasásom elcsúszott. A heti hírek megújult formában fog folytatódni, a klasszikus kedd pedig terveim szerint hamarosan havi rendszerességgel fog működni.

Egy ideje bevezettem egyfajta bejegyzés felépítést, ami remélem plusz érdekességeket is nyújt. Az adott könyv eredeti borítóját megtalálhatjátok a bejegyzések végén, illetve az íróról is elhelyezek egy képet és néhány információt.

Érintőlegesen néhány adat:
  • 43 sorozatról írtam
  • 39 könyvről írtam, ami a kedvencemmé vált
  • 92 olvasó érkezett
  • 83-an követik a blog facebook oldalát

Mindig nagyon örülök, mikor új olvasó érkezik. Köszönöm mindenkinek, aki olvassa a blogot!


2 megjegyzés: