2013. augusztus 18., vasárnap

Júliusi új polclakók

Az előző havi szerzeményeimről még nem számoltam be, pedig már hamarosan az augusztusnak is vége.
A Könyvmolyképző nagy Vörös pöttyös akciójában nem volt könnyű a választás, mivel annyi áhított könyv került bele a leárazásba, hogy nehéz volt összeállítani, hogy miket szemezzek ki belőle. Végül új sorozatba is sikerül belekezdenem a választásommal. Rachel Vincent Shifters sorozatának első két részét választottam. Ha tetszeni fog, nyomaszthat, hogy a már megjelent harmadik rész is, de azt most nem vettem meg egyszerre az első kettővel.  A Kami Garcia & Margaret Stohl Lenyűgöző teremtmények sorozatának első részét már egyszer kivettem a könyvtárból, de sajnos mire vissza kellett vinnem, még nem olvastam el, azóta pedig nem találtam bent, így nagyon megörültem, mikor megláttam az akcióban szereplő könyvek között. Üröm volt az örömben, hogy a filmes borítóval volt csak kapható, de mikor megérkezett a könyv, kiderült, hogy az eredeti borító lapul a filmes védőborító alatt. A Végzet ereklyéi, illetve a Pokoli szerkezetek sorozat A herceggel vált teljessé, így hamarosan nekikezdek a két, egymásba fonódó történet olvasásába. Ez lesz az első olyan sorozat, aminek minden eddig megjelent kötet összegyűjtöttem előbb és csak utána állok neki az olvasásnak. Van benne ugyan némi kockázat, hogy mi lesz ha majd nem fog tetszeni, de sok esélyt nem látok rá. Az Iránytű önmagamhoz realista regény, régóta kíváncsi vagyok rá. A lány és a farkasról nagyon sok negatívat hallottam, de mégis nem hagy nyugodni, olvasnom kell. Lehet, hogy MM lesz, de saját szememmel kell megbizonyosodnom róla, hogy miért kapott ennyi rossz kritikát, de még akár tetszhet is a végén, ki tudja. A horvát írónő, Natasa Dragnic tollából származó Minden nap minden órájában névnapi ajándékom volt, szép történetet várok tőle.
A Lorieni krónikák harmadik kötete a Kilencedik titka egy Alexandra könyvmaratonból került a kosaramba, melynek átvételekor csatlakozott hozzá az Add vissza az életem!, A lányok és a Sötétség könyve, amiket a nagy nyári akciójukban találtam. Utóbbiról csak akkor vettem észre, hogy egy sorozat második kötetéről van szó, mikor már megvettem, és ezzel ellentétben a kezdő rész nem is szerepelt az akcióban, de majd várok rá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése